تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژوئن 2018 - 20:39

نشست هم اندیشی کمیته های گردشگری و ورزشی خانه مطبوعات خوزستان برگزار شد

نشست هم اندیشی کمیته های گردشگری و ورزشی خانه مطبوعات خوزستان برگزار شد

هما خوزستان :نشست هم اندیشی مسئول  کمیته  گردشگری و مسئول کمیته  ورزشی و اجتماعی خانه مطبوعات خوزستان برگزار شد.  در این جلسه آقایان “افتخار فرج” مسئول کمیته گردشگری و “افشار پرویزی بابادی”  مسئول کمیته امور اجتماعی و ورزش خانه مطبوعات خوزستان به بیان گزارش اجمالی و راهکارهای ارتقای کمی وکیفی کمیته ها …   در

هما خوزستان :نشست هم اندیشی مسئول  کمیته  گردشگری و مسئول کمیته  ورزشی و اجتماعی خانه مطبوعات خوزستان برگزار شد.  در این جلسه آقایان “افتخار فرج” مسئول کمیته گردشگری و “افشار پرویزی بابادی”  مسئول کمیته امور اجتماعی و ورزش خانه مطبوعات خوزستان به بیان گزارش اجمالی و راهکارهای ارتقای کمی وکیفی کمیته ها …

 

در این جلسه آقایان “افتخار فرج” مسئول کمیته گردشگری و “افشار پرویزی بابادی” مسئول کمیته امور اجتماعی و ورزش خانه مطبوعات خوزستان به بیان گزارش اجمالی و راهکارهای ارتقای کمی وکیفی کمیته ها پرداختند.

 

افشار پرویز بابادی ،  تسهیلات ورزشی مانند استخر و فوتسال برای آقایان و تنیس ویژه بانوان را گزیده ای از کارهای انجام شده توسط خانه مطبوعات استان  در این حوزه برشمرد.

وی با بیان اینکه درراستای خدمات اجتماعی نیز، مشاوره رایگان برای اصحاب رسانه تدارک دیده شده بود اما از این خدمات استقبالی نشد  اظهار کرد : برنامه ما این است با توجه به سلایق مختلف اصحاب رسانه در رشته های ورزشی ابتدا فراخوانی دراین خصوص ارائه دهیم تا پس از شناسایی گروه هدف ، برنامه ریزی وهماهنگی های لازم برای رشته های ورزشی ودیگر خدمات صورت گیرد .

افتخار فرج نیز در این جلسه گفت : در طی مدتی که گذشته اردوهای درون استانی به بهبهان، شوش و.. داشتیم ولی در فصل تابستان به لحاظ شرایط آب وهوایی استان امکان سفرهای درون استانی کمتر است .

فرج افزود: دغدغه کنونی ما این است که ابتدا افرادی که تمایل به دریافت خدمات از خانه مطبوعات استان هستند را شناسایی کرده و سپس برنامه ریزی های خود را براساس فراخوان های تخصصی ارائه  دهیم .

گفتنی است در این جلسه که حاج حسین حسین نژادیان رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان ، صادق سلامت دوم اعضای هیات مدیره  وچند تن از اصحاب رسانه حضور داشتند، در خصوص ضرورت اتحاد رسانه ها ، بیمه تکمیلی برای اصحاب رسانه، برنامه های روز خبرنگار و اختصاص یک هفته به مناسب روز خبرنگار  بحث وتبادل نظر گردید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.