تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 جولای 2018 - 15:53

شناسایی و دستگیری 92 نفر از عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز در خوزستان

شناسایی و دستگیری 92 نفر از عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز در خوزستان

هما خوزستان :  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد. فرمانده انتظامی خوزستان افزود: پلیس امنیت عمومی



هما خوزستان :  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: پلیس امنیت عمومی با تلاش مستمر در مرکز استان و شهرستان‌های آلوده به سلاح در خوزستان در هفته گذشته طی چندین عملیات پی در پی موفق به شناسایی و دستگیری 92 نفر از عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفاء متهمان تعداد 92 قبضه سلاح شکاری و 6 قبضه سلاح جنگی، جمعاتعداد 98 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز و 1404 عدد فشنگ مربوطه کشف شد، افزود: متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند.

عباس‌زاده تصریح کرد: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها در هر شرایط برخورد قانونی و قاطع داشته باشد و این روند با همکاری مردم خوب و شریف استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.