تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژوئن 2018 - 23:39

شرکت آبفا اهواز با صدور اطلاعیه ای از احتمال افت فشار و قطعی احتمالی آب در منطقه شرق اهواز خبر داد.

شرکت آبفا اهواز با صدور اطلاعیه ای از احتمال افت فشار و قطعی احتمالی آب در منطقه شرق اهواز خبر داد.

هما خوزستان :  شرکت آبفا اهواز در این اطلاعیه اعلام کرد به علت شکستگی خط انتقال 1400 میلیمتر تامین کننده آب شرق اهواز و تعمیرات آن ساکنان برخی نقاط شهری این منطقه از ساعت 20 یکشنبه شب تا 24 ساعت آینده احتمالا دچار افت فشار و قطعی آب خواهند بود از همین رو انتظار می

هما خوزستان :  شرکت آبفا اهواز در این اطلاعیه اعلام کرد به علت شکستگی خط انتقال 1400 میلیمتر تامین کننده آب شرق اهواز و تعمیرات آن ساکنان برخی نقاط شهری این منطقه از ساعت 20 یکشنبه شب تا 24 ساعت آینده احتمالا دچار افت فشار و قطعی آب خواهند بود از همین رو انتظار می رود شهروندان در این ساعات، مصرف آب را مدیریت کنند.
این شکستگی و هدر رفت آب شرب درحالی در شهر اهواز اتفاق می افتد که آب در برخی شهرستان ها از جمله آبادان و خرمشهر سهمیه بندی شده و با تانکر به ساکنان آبرسانی می شود.
گفتنی است، کیفیت پایین آب شرب در برخی شهرهای استان از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر و ماهشهر باعث نارضایتی شهروندان در روزهای گذشته شده است.
شهروندان آبادان و خرمشهر نیز در چند هفته گذشته به دلیل شوری بیش از حد آب رودخانه بهمنشیر که تامین کننده اصلی آب آشامیدنی شهروندان آبادان و خرمشهر است با مشکلات زیادی روبه رو شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.