تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 می 2018 - 12:04

آغاز پروژه پیاده سازی نظام جامع مدیریت دانش در شرکت های طرف قرارداد با سازمان آب و برق خوزستان

آغاز پروژه پیاده سازی نظام جامع مدیریت دانش در شرکت های طرف قرارداد با سازمان آب و برق خوزستان

هما خوزستان : به منظور تبیین و معرفی نظام جامع مدیریت دانش سازمان آب و برق خوزستان، نشست های توجیهی در 3 شرکت پایلوت از شرکت های طرف قرارداد سازمان برگزار شد.  معاون برنامه ریزی سازمان با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به تصمیم های اتخاذ شده در کمیسیون توسعه مدیریت سازمان، از ابتدای

هما خوزستان : به منظور تبیین و معرفی نظام جامع مدیریت دانش سازمان آب و برق خوزستان، نشست های توجیهی در 3 شرکت پایلوت از شرکت های طرف قرارداد سازمان برگزار شد.

 معاون برنامه ریزی سازمان با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به تصمیم های اتخاذ شده در کمیسیون توسعه مدیریت سازمان، از ابتدای سال 1397، «شرکت بهره برداری از سد و نیروگاه و شبکه های آبیاری و زهکشی مارون»، «شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز»، و «شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق» به عنوان واحدهای پایلوت برون سازمانی و دفاتر «فنی توسعه و بهره برداری سد»، «آبرسانی به شهرهای شمال شرق» و «دفتر حقوقی» به عنوان واحدهای پایلوت درون سازمانی به پروژه پیاده سازی نظام جامع مدیریت دانش سازمان پیوسته اند.

“حمیدرضا اسماعیلی” ادامه داد: در نخستین گام لازم بود تا با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت های پایلوت، اهداف و ضرورت های پیاده سازی نظام مدیریت دانش، تشریح و هماهنگی های لازم جهت اجرای این پروژه مهم صورت گیرد.

وی، برگزاری ده ها سمینار و کارگاه آموزشی در زمینه های مستندسازی و دانش نویسی، تدوین دستورالعمل های لازم، شناسایی فیلدهای دانشی و ترسیم درخت دانش، اقدامات فرهنگ سازی و ترویجی، تهیه استراتژی های مدیریت دانش و نصب و عملیاتی شدن سامانه نرم افزاری مدیریت دانش را از جمله اقداماتی خواند که در جهت پیاده سازی نظام مدیریت دانش در هر یک از شرکت های پایلوت در سال جاری پیش بینی شده است.

 معاون برنامه ریزی سازمان در پایان اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های طرف قرارداد، شبکه ای از دانش های مستندسازی شده در حوزه صنعت آب و برق، ایجاد تا از این طریق، سازمان و شرکت های مرتبط به محیط های کاری دانش بنیان و دانش محور تبدیل گردد.

گفتنی است، از ابتدای سال گذشته دسترسی کلیه همکاران به «سامانه نظام مدیریت دانش» در صفحه نخست اینترانت سازمان (در نوار عمودی سمت چپ صفحه) امکان پذیر شده است و کلیه کارکنان می توانند با درج نام کاربری و رمز دامین خود وارد سامانه شده و نسبت به درج تجارب، دانش ها و مهارت های خود اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.